NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ساالب الزقازيق

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
يا جماعة امبارح بعد أمى ما نامت دخلت جبت الكلوت بتاعها اللى كانت لبساه ويسلام على ريحة الكلوت بتاعها اوووف يهيج الحجر
المهم فضلت اشم فى الكلوت بتاعها وضربت عشرة فيه مكان كسها وطيزها من جوه الكلوت و فضلت افرك الكلوت كلو بلبن زبى ورجعت الكلوت مكانو تانى علشان تلبسو و دلوقتى أمى لابسه الكلوت اللى ضارب فيه عشرة هايج اوى كل ما ابص لامى واعرف ان الكلوت بتاعها اللى ماسك على كسها وطيزها غرقان لبن من زبى
عاوز طريقة اعرف انيك أمى بيها

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هيبة رجل, آبن الدياثةة, المنحرف 🔥 و 7 آخرين
أنا هايج على امى اوى يا رجالة عاوز انكها

• عجبني
التفاعلات: ديوث أبلتي اسلام
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ساالب الزقازيق
يا جماعة امبارح بعد أمى ما نامت دخلت جبت الكلوت بتاعها اللى كانت لبساه ويسلام على ريحة الكلوت بتاعها اوووف يهيج الحجر
المهم فضلت اشم فى الكلوت بتاعها وضربت عشرة فيه مكان كسها وطيزها من جوه الكلوت و فضلت افرك الكلوت كلو بلبن زبى ورجعت الكلوت مكانو تانى علشان تلبسو و دلوقتى أمى لابسه الكلوت اللى ضارب فيه عشرة هايج اوى كل ما ابص لامى واعرف ان الكلوت بتاعها اللى ماسك على كسها وطيزها غرقان لبن من زبى
😟😟😟

منتا سالب
هو زبرك بيقوم عشان تنيكها

• عجبني
التفاعلات: Mahmod bnz
حد عنده فكرة او طريقة اعرف انيك أمى

تعالي اخليك تنكها

• عجبني
التفاعلات: ساالب الزقازيق
طيب انا من الزقازيق تعالي نعمل لها خطه

الموضوع متعه جاااامدة اوووي انك تجيبهم في كلوت امك كانت لابسه متتتعه عملتهل كذا مرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع متعه جاااامدة اوووي انك تجيبهم في كلوت امك كانت لابسه متتتعه عملتهل كذا مرة
أنا لابسة الكلوت بتاعها دلوقتى كل ما ابص لامى بهيج

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: midoo911
عايز انيك أمى يا جدعان حد يفيدنى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%